Polityka prywatności i cookies

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO”, informujemy o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz o przysługujących Ci prawach z tym związanych.

Administratorem danych osobowych jest HR EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą HR EXPERTS, z siedzibą w Warszawie (01-230), ul. Skierniewicka 14/159, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii, NIP: 5272937232, tel. +48 790 796 862, e-mail: biuro@hrexperts.waw.pl.

Administrator informuje, że:

  1. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do udzielenia odpowiedzi na wiadomość przesłaną za pośrednictwem formularza kontaktowego. Twoje dane osobowe przetwarzamy w związku z wykonywaniem naszej działalności, która obejmuje oferowanie naszym klientom możliwości skorzystania z naszych usług, którymi są m.in obsługa kadrowo-płacowa, bhp, wsparcie rachunkowo-księgowe, doradztwo podatkowe. Celem przetwarzania danych osobowych jest: 
    1. przygotowanie oferty dla klienta na korzystanie z naszych usług a następnie wykonywanie zawartej z klientem umowy, jeśli zdecyduje się nim zostać (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
    2. cel rachunkowo i podatkowy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
    3. kierowania  komunikatów marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, jest to związane celem marketingowym będącym uzasadnionym interesem administratora danych osobowych;
    4. prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, windykacja należności, archiwizacyjnych oraz możliwości rozliczenia się przez nas z prawidłowości przetwarzania Twoich danych oraz pełnienia swoich funkcji ustawowych, co stanowi prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    5. dane, które pochodzą z analizy plików cookies oraz z logów serwera przetwarzamy między innymi w celu budowania anonimowych statystyk odwiedzin strony  oraz obsługi funkcjonalności strony (obsługa formularza kontaktowego, prezentacja treści).
  2. dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO) tj. w oparciu o udzieloną zgodę;
  3. dane mogą być przekazane wyłącznie uprawnionym do tego organom i instytucjom na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
  4. Okres przez jaki przetwarzamy dane osobowe jest uzależniony od celu dla jakiego dane są przetwarzane:
    1. przygotowanie dla klienta dedykowanej oferty na korzystanie z naszych usług – w tym celu przetwarzamy dane przez czas, w którym prowadzimy z klientem negocjacje zmierzające do zawarcia z nim umowy, ale nie dłużej, niż przez 3 lata od dnia pozyskania jego danych; wykonywanie zawartej z klientem umowy, jeśli zdecyduje się zostać nim zostać – w tym celu przetwarzamy dane klienta przez czas jej wykonywania, a po jej zakończeniu do czasu upływu okresu przedawnienia naszych wzajemnych roszczeń związanych z tą umową;
    2. dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla udzielenia odpowiedzi na wiadomości skierowane do Administratora za pośrednictwem formularza kontaktowego i archiwizowane przez okres 3 miesięcy od dnia udzielenia odpowiedzi, a następnie usuwane;
    3. w odniesieniu  do celów rachunkowych dane będą przetwarzane przez okres 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dotyczą dane dokumenty księgowe (art. 74 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2018 r. poz. 395 ze zm.). W odniesieniu do celów podatkowych dane będą przetwarzane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności danego podatku (art. 70 § 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (Dz.U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.);
    4. kierowanie komunikatów marketingowych jako prawnie uzasadniony interes administratora – w tym celu przetwarzamy dane do czasu wniesienia przez klienta sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
    5. windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, archiwizacja, zapewnienie możliwości rozliczenia się przez nas z prawidłowości przetwarzania danych oraz wypełniania innych obowiązków wynikających z przepisów prawa –dane osobowe w tym celach są przetwarzane do końca okresu przedawnienia (okres ten zależny będzie od rodzaju roszczenia zgodnie z Kodeksem cywilnym lub innymi aktami prawnymi regulującymi zasady odpowiedzialności innej, niż cywilna);
    6. budowanie anonimowych statystyk odwiedzin naszej strony, między innymi w celu obsługi ich funkcjonalności – w tym celu przetwarzamy dane przez cały okres, w którym korzystasz z naszej strony, do momentu wniesienia sprzeciwu.
  5. ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  6. Dane udostępniane są tylko wówczas, gdy jest to niezbędne. Nie sprzedajemy danych. Dane osobowe możemy natomiast przekazać naszym kontrahentom, tj. podmiotom lub firmom, które świadczą usługi na naszą rzecz konieczne dla prawidłowego funkcjonowania, np.: firmom świadczącym usługi dostawy i utrzymania oprogramowania bazodanowego i innego, dzięki któremu możemy np. prowadzić stosowne ewidencje i komunikację mailową,  firmom doradczym oraz prawniczym podmiotom świadczącym usługi hostingowe, biurom rachunkowym, wspierającym nas w codziennej działalności, podmiotom, z którymi współpracujemy w celu świadczenia usług na rzecz naszych Klientów.
    Dla podmiotów z każdej kategorii jako Administrator przekazujemy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia celów współpracy.
  7. ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia;
  8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdyby sposób przetwarzania danych osobowych naruszał obowiązujące przepisy.

POLITYKA COOKIES

HR EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą HR EXPERTS, z siedzibą w w Warszawie (01-230), ul. Skierniewicka 14/159, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii, NIP: 5272937232, wykorzystuje pliki cookies w funkcjonowaniu strony www.hrexperts.waw.pl

„Cookies” są małymi plikami, wykorzystywanymi jako znaki identyfikacyjne. HR EXPERTS jako administrator strony internetowej www.hrexperts.waw.pl wysyła ciasteczka przez stronę internetową www.hrexperts.waw.pl i zapisuje je na dysku twardym użytkownika. Nasze „cookies” są chronione przed odczytem przez osoby trzecie za pomocą standardowych zabezpieczeń przeglądarki internetowej. Używamy dwóch rodzajów cookies:

  1. krótkoterminowe ("session-cookies"), które są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki, a następnie są trwale usuwane z pamięci urządzenia;
  2. długoterminowe (trwałe) cookies, przechowywane na urządzeniu użytkownika, gdzie pozostają do momentu ich skasowania.

W żadnym z ww. przypadków nie są pobierane ani zapamiętywane żadne dane osobowe ani informacje poufne użytkownika.
Celem korzystania z „cookies” jest umożliwienie konfiguracji wyświetlanej strony, a w szczególności:

  1. dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze spersonalizowanych stron internetowych serwisu;
  2. rozpoznania urządzenia użytkownika serwisu oraz jego lokalizację za pomocą Google Analytics (bez łączenia tych danych z informacjami o adresie IP użytkownika lub jego pozostałymi danymi);
  3. wyświetlanie odpowiednio sformatowanej strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
  4. zapamiętania ustawień wybranych przez użytkownika i personalizacji interfejsu użytkownika;
  5. zbierania anonimowych informacji statystycznych o odwiedzających.

HR EXPERTS jako administrator danych nie stosuje „cookies” bez zgody użytkownika. Zgoda może zostać wyrażona samodzielnie i w każdym czasie za pomocą akceptacji niniejszej polityki lub poprzez ustawienia swojej przeglądarki internetowej (za pomocą odpowiedniej konfiguracji ustawień). Akceptacja plików „cookies” nie jest konieczna do korzystania ze strony internetowej www.hrexperts.waw.pl, jednak jej brak może spowodować, że część funkcjonalności nie będzie działać poprawnie. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki „cookies” korzystając z dostępnych funkcji w swojej przeglądarce internetowej.

Stosowanie przez KIP „cookies” nie powodują uszkodzenia komputera użytkownika ani zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnym urządzeniu użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

+48 790 796 862 +48 502 599 197 biuro@hrexperts.waw.pl